Thursday, April 2, 2009

For ... I AM A TIGER... (Rayyan Turns One Year and 2 Months)

I cant help but love this picture very much...

TiGeR.... we kept calling Rayyan 'Tiger' ... (kakak la mula dulu), dr mlm sebelum tidur sampai la pagi nak hantar Rayyan ke nursery..

Aummmm.....

Presenting to you ---> Tiger confused..
*pelik kot sebab mama jarang ambil gambar..hahah



"kakak, nape kena angkat tangan??"...



"angkat jek tangan, mama nk amik gambar tuh, bukan selalu mama amik gambar.." hahah..



Sayang gambar nih blur skit.... My 3 heart n soul...



Penat posing...



Adik kakak... Dina yang abis ati dgn Rayyan..
Soalan lazim "Mama, bila mama nk beranak lagi..?" huhuuu

8 comments:

hatiberbunga said...

besar dah anak2 ko ye!

rayyan muka jambu la. comel giler. :D

reza nani said...

tomei2 sungguh budak2 ni kan...geram tgk sorang2....to rayyan, hepi belated besday from auntie emy....rayyan sebaya la dgn emran ek....emran pun ada bj tiger tuh, tp dh muat2 jek...hehehe :-D emran ni baby sihat bagai johan sket hehehe :-D

ajasuakeem said...

Hi Ann yang berbunga2 dihati... Aha x de la jambu sgt, tapi mama nyer pilih gambo yang jambu, itu la jd nyer..hihihiii

emi, happy belated birthday to emran juga ya... Moga jd anak yang soleh dan taat pada org tua.

Errr...korang bile nk ikut jejak langkah aku...? beranak banyak2? kuang3x..

Aku ikut jejak langkah ezni.. hihiii...

zealvia said...

ja..lamnya tak hupdate..sekali update..ampi dah beso anak dara dan teruna mu. btw Happy besday rayyannnnnnnn

ajasuakeem said...

Zea, *segan nyer*...aha aku jarang hapdet. Asyik tangguh2 jer. Nih baru terlepas kebizian keje..so byr balik...

Ina Hashim said...

si kakak tuh nampak kurus ye...while yg no 2 tuh semangat badan dia

ajasuakeem said...

hi kak ina, agak kurus jugak. memula pk mmg dia genetik petite. Lama2 pk, alahai mcm kurang mkn jek. sebab dia mkn ikut mood kak.. lama2 jd kurus sgt :(

cikwawi said...

tingat aku masa kecik2 dulu. gitula, ada kakak sorang, bawah aku adik lelaki, pastu ada sorang lagi adik lelaki beza umur 6 tahun.
aku macam azalea tu la agaknya, cuma azalea tembun, aku kurus keding je